2011/12/11

ABENDUAK 10, NIRE URTEMUGA


Ostiralean, abenduaren 9an, nire urtemuga ospatu genuen. Nire ikasleak bi opari egin zizkidaten:
  
  Bat, oso ondo egindako gelako guztion hiru dimentsiotako eskulan bat izan zen. Hain polita eta hain ondo amaitua egiteko, seguru denbora asko eskaini behar izan zitzaiola.
  • Eta bestea… Talde lan zoragarria!!!! Azkenean, badirudi ikasi duzuela talde lana egiten. Denen artean oparia egitea erabaki, zer oparitu, izenburua, zatiketa egin bakoitzak zenbat ordaindu jakiteko, enkargatu, inork pribilegiorik izan ez zezan dendan utzi eguna iritis arte, ordaindu eta ostiralean jaso, Felixiren konplizitatea bilatu, niri engainatu… ADOSTU, ADOSTU eta ADOSTU!!!! Hori da trukua.

Txundituta gelditu nintzen. Ezin sinetsi. Ezingo nuen inoiz halako gauza politik imajinatu. Orduak behar izan ditut gertatutakoa asimilatu eta sinesteko.

ESKARRIKASKO DENEI! ZUEK GUZTI GUZTIAK ASKO MAITE ZAITUZTET. NIRE BIHOTZEKO TXINTXARRIAK ZARETE. KRISTON ZORTE ONA DAUKAT ZUEKIN EGUNERO  EGOTEAGATIK.

MUXU SAKUKADA BAT BAKOITZARENTZAKO eta ESKARRIKASKO BERRIRO ERE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario